15 Mart 2009 Pazar

2009'da İlk Merhaba!

Böyle de blog olur mu yav..kendime çok kızıyorum!

O kadar ara verdim ki ne yazacağımı şaşırdım, keyif-paylaşım için aç sen bir blog sonra da kendin uğrama e başkaları ne yapsın ki burda:)

Davet verip kendin gitmemek gibi. Neyse...hadi bakalım tekrar kolları sıvıyorum, hem bahar da geliyor, canlanma zamanı!

En son Eylülde yazmışım, önce eylülden beri neler oldu notlarımı düşeyim;

* ABD mortgage kredilerinin geri dönüşlerindeki sıkıntılar derken derken ve biz o günlerde Lehman battı batıyor haberlerini okurken huuoop 5 ay içinde Türkiye krizin sağanak etkisinden iliklerine kadar ıslandı!

* Gerisini hepimiz yaşıyoruz zaten son aylarda... başta otomotiv, dayanıklı tüketim, hazır giyim, kozmetik-kişisel bakım olmak üzere yanıyor kavruluyor şirketler ve insanlar, çok yazılıp çiziliyor zaten gündemimiz bu oldu artık:(...maalesef

* Ben, Temel Gıda-Süt ve Süt ürünleri sektöründe yer alan bir şirkette profesyonel çalıştığım için Allaha çok şükür bu etkiyi hissetmiyorum. Ama tüm ülkemizi saran krizin psikolojisi bile , işlerimizi çok daha ağır bir tempoda, çok daha dikkatli, titiz, kılı kırk yararak yapmamızı gerektiriyor.

Kriz bazen öyle enteresan sonuçlarla karşımıza çıkıyor ki..mesela dün gittiğim spor salonunda anormal bir kalabalık vardı, her taraf tıklım tıklım.. Klübün Müşteri İlişkileri Müdürü'ne sordum; bu durum ne böyle??insan krizde böyle yerlerin daha tenhalaşmasını bekler değil mi?? Öyle bir cevap verdi ki; " işten çıkarılan o kadar insan var ki, bütün zamanlarını burada geçirmeye başladılar, hele hafta içi günleri bir görseniz, çok daha kalabalık" dedi...??? İnsan işten çıkarılınca böyle yerlere para harcamaz ki, tam tersi böyle aktivitelerine sınır getirir diye düşündüğüm için cevap bana çok tuhaf geldi.. Sordum, aldığım cevap " bir sürü insanın üyeliği yıllık, iptal edelim diyorlar biz etmiyoruz, o zaman da bütün günlerini burada geçiriyorlar!"

Allah herkese güç kuvvet, sabır versin ne diyelim...

Hiç yorum yok: