27 Kasım 2007 Salı

Yeni Hayat-İş Görüşmeleri Part 1_absurd gelişmeler

Pazarlamayı bilirim, satışı bilirim, trend takibini, dünyanın gidişatını ve tabi tüketiciyi izlemeyi:)...Bu işlerin okulunu bitirdim ve üstüne MBA'ini de aldım ( sonra bıraktım ya neyse o başka hikaye)..yani bazı pazarlama profesyonelleri gibi bilmem hangi mühendislik fakültesinden çıkıp X firmasının ürün müdürlüğüyle başlamadım bu kariyere.

Okul bir yana, hadi bir yana diyelim, 17 yılı dile kolay ticaretin, iş yönetiminin bütün ana fonksiyonlarına hakim olarak sürdürdüm...başta pazarlama, satış, ihracat, finans,satınalma,idari ,eğitim ve hatta İK ..

Ve 1.5 yıllık girişimcilik macerasından sonra yine bir kurumsal yapı içersinde yerimi almak için iş görüşmelerine çağırılıyorum.

Yaşadıklarımın ve gözlemlerimin özeti;

Absurd #1 Başvurmadığım bir işyerinin görüşme daveti-görüşme-görüşmede benimle ilgili "hayallerin" açıklanması...ımmmm fena değil, düşünebilirim-görüşmelerin uzaması-sunumlar-ortaklık fikirleri-danışmanlık alanları-şirketle samimi ortam diğer insanlarla, birisinin doğum gününü bile kutladık:)-benim için sempatik bir alternatif haline gelen iş GM tarafından ben şirketin uzun vadede önemli bir tarafıyım haline getiriliyor...şimdi sıkı durun; bir gün şirket sekreterinden bir email " ..........kadromuz dolduğu için sizin başvurunuzu şu anda olumlu değerlendiremiyoruz"

Yapma ya! benim başvurum mu hadi canım sen de... neden vaktimi aldın..neden bilgimi paylaştım...neden sen öööyle hayaller kurdun..canın sohbet mi istedi...?? Yoksa sen de Türkiye'mizin sektöründe 2. oyuncu olabilmiş ve hiç şaşırmadığımız gibi bunu ilkesizce yapmış güzide girişimcilerinden misin..?

Hiç yorum yok: