Nano Teknolojinin global anlamda iş modellerine ve pazarlama yönetimine olası etkileri, Türkiye'de ilk kez bir panelle yüzyüze paylaşıldı, tartışıldı.
Dün, Beylikdüzü Tüyap'ta başlayan Marketingist 2007 kapsamında, açılıştan dolayı biraz sarkmayla da olsa:), dinleyicilerle birlikte bir grup insan konuyu üçbuçuk saat boyunca işledik.
Teknolojiye yeterince kulak veren, geliştirme/çözüm üretme/adaptasyon konusunda dünyanın gerisine düşmek istemeyen ve o anda orada bulunan herkese katılımlarından dolayı teşekkür etmek istiyorum.
Profesyoneller, lisans ve yüksek lisans yapan üniversiteliler, akademisyenler, panelin değerli konuşmacıları Yusuf Menceloğlu, Gülsen Çeliker ve Hakan Doğrugüven'e tekrar çok teşekkürler.
Yaklaşık 7 ay önce ortaya koyduğum , ilkkez 5 ay önce Marketing Türkiye dergisi kanalıyla kitlesel olarak duyurduğumuz Nano Marketing kavramının bundan sonra da daha çok iş insanı ve pazarlamacının ajandasına girmesini umuyorum:)
Ben çözüm üretmeye devam edeceğim ve burada ve olası /uygun her mecrada dile getireceğim.
21 Eylül 2007 Cuma
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder